הנדנדה האמריקאית: קלינטון שבה להוביל, תפנית דרמטית בחקירתה

    לאחר הדרמה שהיתה השבוע בסקרים, כאשר טראמפ עקף את קלינטון בסקרים הארציים, מצבה מתייצב כעת ולפי סקר רשת ABC ועיתון ה"וושינטגטון פוסט" קלינטון חזרה להוביל ב3% על פני קלינטון.
    שלמה ריזל No Comments on הנדנדה האמריקאית: קלינטון שבה להוביל, תפנית דרמטית בחקירתה

    הצצה מעניינת לגבי ההטיה של התקשורת בארצות הברית לכיוון קלינטון בצורה מכוונת ניתן לראות בעובדה שלמעלה מ-90% מהתרומות שהועברו על ידי עיתונאים אמריקניים לאחד המועמדים בבחירות האלו, נועדו למפלגה הדמוקרטית ולקלינטון

    צילום: פלאש90
    לאחר הדרמה שהיתה השבוע בסקרים, כאשר טראמפ עקף את קלינטון בסקרים הארציים, מצבה מתייצב כעת ולפי סקר רשת ABC ועיתון ה"וושינטגטון פוסט" קלינטון חזרה להוביל ב3% על פני קלינטון.
    10:26
    05.05.24
    נתי קאליש No Comments on מרן הגרמ"ה הירש: "יתכן הפסקת אש עד ל"ג בעומר ותהיה הילולא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נמשכת הטלטלה בארצות הברית לקראת הבחירות בשבוע הבא: לפי "פוקס ניוז" ה-FBI צפוי להמליץ על הגשת כתבי אישום בפרשת קרן קלינטון – כשהחשד המרכזי הוא שהקרן שהוקמה ע"י ביל קלינטון קיבלה כספים ממדינות ואישים שונים בארה"ב ובעולם, בתמורה לגישה ישירה אל הילארי קלינטון כשהיתה מזכירת המדינה וטובות הנאה בנושא. כך למשל עמדותיו של המיליארדר היהודי גורג סורוס שתרם לקרן התקבלו בנוגע לסכסוך כלשהוא באלבניה, וקלינטון הורתה כמזכירת המדינה לבצע שינויים כלשהם שביקש. גם עמדותיה של ממשלת מרוקו בנוגע לסכסוך בסהרה התקבלו לאחר שתרמה לקרן 28 מיליון דולר.

    למרות שמדובר בתפנית דרמטית בחקירות, נראה שהתקשורת האמריקנית שרובה תופסת צד עם קלינטון, מתעלמת מכך ומשאירה את הדיווח לרשת "פוקס ניוז" הימנית המזוהה עם המפלגה הרפובליקנית וטראמפ.

    הצצה מעניינת לגבי ההטיה של התקשורת בארצות הברית לכיוון קלינטון בצורה מכוונת ניתן לראות בעובדה שלמעלה מ-90% מהתרומות שהועברו על ידי עיתונאים אמריקניים לאחד המועמדים בבחירות האלו, נועדו למפלגה הדמוקרטית ולקלינטון.

    ובתוך כך, לאחר הדרמה שהיתה השבוע בסקרים, כאשר טראמפ עקף את קלינטון בסקרים הארציים, מצבה מתייצב כעת ולפי סקר רשת ABC ועיתון ה"וושינטגטון פוסט" קלינטון חזרה להוביל ב3% על פני קלינטון.

    השאלות הגדולות נחלקות כעת לשתיים.

    הראשונה, מה המצב במדינות המפתח המתנדנדות ששולחות את האלקטורים שלהן. כרגע נראה שטראמפ הצליח להתאושש גם בזירה הזו ולפחות 3 מתוך 4 המדינות המתנדנדות העיקריות – פלורידה, אוהיו, צפון קלוריינה ופנסליבניה, יפלו לידיו. אם כולן יצביעו לו, הדרך לבית הלבן תהיה שלו.

    השאלה השניה היא האם יצוצו פרשיות נוספות על מי מהצדדים. על פניו נראה שאין עוד פרשיות באופק כיוון שלוקח שבועות או חודשים "לבשל" פרשיות שכאלו, אבל מי שכן מצפה לכך בכיליון עיניים יכול להתלות בהודעה של ויקיליקס ולפיה הם ישחררו בימים האלו פרטים על קלינטון שיביאו למאסרה המידי.



    0 תגובות